En riktig sport?

Plötsligt blir jag sugen på att bryta arm.
Vet inte varför jag är smått fascinerad av denna sport (är det en riktig sport?). Jag har varken styrka eller teknik. Ändå startade jag en gång en armbrytningstävling. Och ja, jag åkte ur ganska snabbt. Mina klena armar klarar bara en eller två omgångar, sedan är de viljelösa som spegetti.

Såå......någon?

Här igen!

Nu är jag här igen!

Kan det vara det faktum att sommaren har kommit som gör att jag vill återuppta mitt bloggande?
Eller att jag är arbetslös och behöver fylla min vardag med något?
Eller att månens dragningskraft påverkar landets bäverdammar som i sin tur påverkar växthuseffekten som strålar ner på mig och får mig att vilja blogga?
Eller?

Om jag var ni skulle jag satsa mina pengar på det sista.

Iallafall, välkomna hit igen!

hits