Hurra för måndag!

Måndag igen, hurra hurra!
Efter en seg, lat helg är det skönt att sitta här vid jobbet igen. Vad jag har saknat internet! Puss puss! Det enda roliga var naturligtvis att titta på Melodifestivalen, sitta där och kritisera, ropa uppmuntrande och våndas över att "rätt låt" vinner.
Annars var jag otroligt lat och tillbringade helgen på sängen resp. soffan. Men efter ett tag tröttnar jag, börjar klättra på väggarna och drömmer om att styrketräna eller laga cykeln. Med betoning på att drömma förstås! Var fortfarande för lat för att göra något på riktigt. Hoppas jag lyckas bättre nu i veckan! Kanske gå ut och dansa nästa helg? I hope so...

Kommentarer:
Postat av: isbjörnen

Att vara riktigt lat en helg kan vara såå skönt, och det kan göra att man klättrar på väggarna såå mycket. Allt beror nog på hur lat man är och hur mycket man har att göra.

...kanske latheten försvinner så att cykelen lagas??

2005-05-24 @ 20:17:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits