Special day, special night

Idag är en speciell dag, 19 maj. Nej, jag fyller inte år eller nåt sånt. Det är bara det att jag valt ut 19 maj till att bli min favoritdag på året, eftersom 19 är mitt favonummer och maj är en så vacker månad. Tråkigt nog händer det inget speciellt bra på de här dagarna i vanliga fall. Nästa år får jag fixa nåt speciellt, uppträda på cirkus eller nåt festligt.

Och ikväll börjar det, kvalfinal till ESC. Naturligtvis har jag lyssnat igenom alla bidragen på nätet innan för att ha riktig behållning av det hela. Ikväll ska jag också hinna med att simma och att ringa och försöka fixa ett säljarjobb.

Tillbaka till musikvideon (sitter och korrigerar färger just nu)

GLAD 19:E MAJ PÅ ALLA!

PS: Just nu sitter nog pizzabagarna och skrattar riktigt högljutt åt min jobbansökan, så deras pizzamagar guppar. Men det unnar jag dom! Måste ju kunna bjuda på sig själv ibland. =)


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits