The Proud Business Woman

Känner mig på gott humör idag! Trots att det var lite dåliga odds för det (jag somnade inte förrän vid 0500 inatt och jag trodde att jag hade tvätt-tid imorse, släpade alla grejer ner till tvättstugan bara för att konstatera att den var imorgon). Men motgångarna hjälpte inte! Känner mig glad trots att jag börjar bli desperat efter sommarjobb. Kan bero på Gud. Hann snacka lite med honom under nattens långa timmar. Gav en bra eftersmak =)
När jag tog en promenad ner till jobbet nyss (min cykel punka igår och det kommer dröja eeeevigheeeter innan jag tar itu med det) försökte jag mig på en mer stolt, bestämd gång än annars. Varför gå som en skolflicka när jag är en nyutexaminerad yrkesmänniska (jaja, har inget jobb än men man kan ju låtsas..). Några skolbarn pekade på mig och skrattade. Hmm jag får visst fortsätta öva....
Nu är det dax för den stolta, duktiga affärskvinnan och superanimatören att fortsätta klippa en musikvideo.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits