Vemod & våfflor

Vaknade och fick lite jobb med att övertyga mig om att jag var LEDIG. Sedan kom den här sorgliga visan inrullandes i mitt huvud, ni vet en massa trevliga människor som sprids för världens vindar, något tar slut, en milstolpe som passerats plötsligt. Allt är Hampus´ films fel =/

Hade riktigt roligt igår. Och idag, så känner jag mig annars väldigt glad, särskilt efter några överdådigt frasiga våfflor med en massa grädde och jordgubbssylt.

PS: Om någon råkar på den lilla musen som kilade omkring på en stentrappa nånstans emellan Schneppz och Lorden, så hälsa från mig.


Kommentarer:
Postat av: Isbjörnen

Ja, visst är det vemodigt, samtidigt som man ofta får en enorm frihet. Man är ledig... Men samtidigt så gnager den där ensamheten i bakhuvud. Kommer jag att se dom igen? Men det finns ju ett botemedel... bevisligen. Våfflor!!

Det är tur, annars skulle världen gå runt med en massa halvvemodiga ex-studenter.

...men nu kommer framtiden.a

/agaton isbjörn

2005-05-13 @ 12:58:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits