Nedräkning..

Sitter i receptionen och rullar tummarna. Såhär dagen före nyårshelgen har dom flesta tagit ledigt och det händer typ inget här. Tråkigt när jag satt här i morse och höll på att somna. Men kul att kunna ringa kompisar från växelnmed gott samvete. (ja jag vet, busigt va. men så vet jag ju åxå att chefen här har semester idag hähä)
Detta låga antal folk här är ju iaf en städerskas stora dröm. Inget folk= inga som skitar ner nånstans= jobbet går osannolikt snabbt=Gött.

Ser fram emot att ta en lång, lugn fika på stan med en kompis. Vi brukar ofta göra så men nu var det alldeles för länge sedan. Det blir trevliga djupa samtalsämnen och så äta något riktigt gott förstås. Jag har mina tankar på grillade cibatta med fåroströra och rucollasallad (hur det nu stavas..?). Får se hur vad det blir.

Har fått nådigt tillstånd att gå en timme tidigare från jobbet idag nu när det snart är nyår. Man kan inte säga att mitt jobb ger särskilt många förmåner direkt, så då får man se till att ta vara på de små möjligheter som finns.


Kommentarer:
Postat av: bondmoran

Låter som en ganska bra dag! Grattis till den förkortade arbetsdagen. Idag har jag äntligen lagat bondens trasiga jackfickor. Så nu behöver jag inte ta nån mer extravända med reservbilnyckeln.

2006-12-29 @ 23:03:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits