Jag är inte klok

Jag är inte klok. Går runt och är så trött hela tiden. Orkar knappt jobba. Hoppas jag får lite energi snart...

Blev överfallen av min mopp idag. Den dunsade till golvet och smacka mig i huvet (No harm done by the way, jag är van vid uppkäftiga städredskap). Blev sur på den. Hämnades genom att låtsas glömma den i städskrubben.

Just nu är min absoluta favo-hobby och mål att göra ingenting. Eventuellt ackompanjerad av TV eller dator, men allra helst bara sitta där i soffan, stirra rakt ut i tomma intet och.. ja just det, göra ingenting! Visst låter det skönt. Bort med alla idéer och hobbys, aktiviteter och dylikt. Jag sitter där och låter mina tråkiga tankar frodas.

Det låter inte klokt.

Det är inte klokt.

Men måste allt va så klokt då?

Jag trivs bra med att tillåta min briljanta intelligens och bondförnuft poppa fram nån gång ibland, då märks det mycket tydligare.

Är jag alltid lika svamlig när jag känner mig såhär mätt?

Äh va det här va jobbigt, jag måste genast övergå till att göra ingenting.

Kommentarer:
Postat av: moa

hmm har inredningshysterin lagt sig? annars är det ju lätt att börja fundera på sådant när man sitter och gör ingenting.. du är väldigt duktigt om du lyckas med att göra ingenting... gör det ofta

2006-02-21 @ 21:03:02

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits