Några trötta rader

Idag har varit en ganska trevlig dag. Överträffa nästan mig själv på jobbet och sedan på väg hem njöt jag av att solen inte ens börjat gå ner än. Jag är fortfarande glad över att jag fått tillbaks energin.
Och jättesnart är det helg! (Om jag inte vart så trött hade jag svingat en hatt i rena glädjen. Har jag en hatt på mig nu? kanske ni undrar. Nej nej, men ha lite fantasi, människor! Man kan ju låtsas...)

Trodde jag hade tvätt-tid idag och travade ner i källaren bara för att upptäcka att tiden var imorgon. Vad är det med tvätt-tider egentligen?? Jag brukar ha koll på det mesta i mitt liv, men när det gäller tvätt-tider slår det slint... Nåja denna gång upptäckte jag det en dag före iallafall. Framsteg?!

Jag är så hemskt trött så istället för att utveckla detaljerna om den ypperliga köttfärssåsen jag laga nyss, så ska jag hoppa in i duschen och sen dra täcket ända upp till hakan.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits