Bravo-måndag

Efter en trött dyster start blev dagen riktigt bra!!!
Jag tackar Gud. Idag märkte jag verkligen hur Han hjälper mig att utvecklas, även på ett tråkigt städjobb.
Just nu försöker jag bli bättre på att stå på mig, stå för det jag gör, våga ifrågasätta och inte låta någon trampa på mig. Jag bad Gud om hjälp nu i helgen fast jag undrade verkligen om det skulle bli nån skillnad. Men det blev det! Visserligen bara ett litet steg men det är ju så alla förändringar måste börja.

Så väldigt många av mina önskningar blir uppfyllda =) Jag kan inte annat än gå omkring och känna mig så glad att jag nästan får tårar i ögonen (OK då, det fick jag faktiskt men säg inte det till nån!).
Nu lyser solen in genom mina jättesmutsiga fönster och förvandlar en helt vanlig eftermiddag till ett gyllene hav. Snart får jag besök av Ingrid från min kyrka. Ser fram mot det.

Bäst just nu:
- Fetaost (En gammal favorit men gammal kärlek rostar ju aldrig)
- Dub Sweden (Skönt sound! Förfest och efterfest, allt i ett)
- Min kära vän Moa som kommenterar mina bloggrader ibland när jag minst anar det =)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits