Håhåjaja-söndag

Hå hå jaja söndag var det visst. Känner mig hyfsat nöjd med helgen, då jag hunnit producera en och annan tavla och dessutom även hängt upp en del på mina annars så tomma väggar. En skön känsla!
Var tydligen ruskigt hungrig nyss för jag kunde knappt se skillnad på en osthyvel och ett blått decilitermått. Illa illa.. Nu är jag mätt och belåten men inte särskilt klokare.

Vankade omkring i affärer förut (äntligen). Provade MASSOR på HM men kom inte ut ur affären med nåt. Alltid ska det va nåt fel på alla plagg. Men skoj iallafall.

Kände mig lite orolig när sträckningen i nacken hållt i sig sedan igår. Tänkte på hur jag skulle orka med kommande arbetsveckan. Bad nåra ynkliga böner till Gud. Och nu har jag märkt att det värsta är över, känner mig lite allmänt stel bara.
Visserligen har jag istället begåvats med lite lätt illamående och aptitlöshet, men men.... Det går säkert snart över det med. I värsta fall slipper jag jobba imorron =D

Kommentarer:
Postat av: moa

ang. tidigare inlägg: dammvippa... har du en alltså? Eller menar du på jobbet?Sjukt mycket vuxenpoäng isåfall.. hu, jag har ju inte ens en dammSUGARE! Å ingen strykbräda, å ingen elvisp, å ingen mixer, å ingen ugn, å ingen en massa saker. Jag går alltså säker ett tag till.

2006-03-20 @ 11:21:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits