Söndagsmusik

Efter ett fint möte, schysst snack vid fikat plus en härlig bulle med vaniljkräm att sätta tänderna i, kände jag mig ganska glad när jag tog spårvagnen hem nyss. Trots att det är söndag.
Jag har lagt märke till att nästan jämt när jag känner mig glad/inspirerad får jag sånna härliga melodier/låtar i huvudet. Så där sitter jag i spårvagnen och stampar ivrigt takten och ler belåtet åt en musik som bara finns inom mig. Undra vad folk tror, när de inte ser nån mp3spelare eller ens nåra hörlurar. Hehe.

Nu tänker jag inte skriva mer för jag är jättehungrig! Ska fixa varma mackor och sen se på Parlamentet! =D

Kommentarer:
Postat av: moa

några minuter senare.. är också hemma nu. Tacka Herren ty han är god! Ses i veckan kram

2006-03-12 @ 20:35:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits