Surt utegångsförbud

I förmiddags sträckte jag mig, nånstans mellan axeln och nacken. Det tvingade mig att förbli här hemma hela dagen istället för att dra ut på stan och shoppa som jag tänkt. Jättetokigt när jag nu har lite pengar att sätta sprätt på och suktar efter nåra nya byxor. Visserligen va sträckningen väldigt lindrig och gör mest att jag är lite allmänt stel, men blotta tanken på att försöka kränga på mig nån trång ostretchig blus i ett litet omklädningsrum, fick mig att avstå. Det är ju en dag imorgon också.

Så jag dvaldes här hemma istället. Fint gammalt ord va! Har läst det i nån riktigt gammal bok. Eller så är jag helt ute och cyklar =)
Hade inte alls tänkt va kreativ idag men plötsligt fann jag mig inne i en intensiv produktion av flera tavlor och dessutom en upp-piffning av en gammal (det är jätteotäckt att försöka sig på att måla på nåt som redan är fint, jag var livrädd att misslyckas). Nu är jag helt slut!

Ser verkligen fram emot ikväll då finalen i Globen går av stapeln. Sehr spannend!!!!!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits