Bäst just nu

Bäst i mitt liv just nu:

-Doftljuset jag tände förut, som förvandlade en halvdan ljuslykta till den något så vackert ljusgrönt magiskt, och framförallt för den lätta svävande doften som fyllde rummet. Måste ha mer!
-Företeelsen att tända ljus, som jag faktiskt inte tidigare har anammat särskilt mycket på egen hand. Men nu vill jag tända ljus varje kväll. Ett måste i november.
-Inlagda, marinerade vitlöksklyftor. Kan bara inte få nog! Plötsligt inser jag att de passar till nästan allt.
-Att jag nyss lyckades genomföra ett styrketräningspass
-Webbradion på
www.crooze.fm som spelar den skönaste musik jag hört på länge
-Mitt jobb som jag faktiskt är ganska glad över och jag är nöjd att jag äntligen börjat komma in i det hela. Härligt att ha någonstans att gå på dagarna, plikter att uppfylla och mål att sträva efter.
-Att julen närmar sig. Börjar bli dax att gå och titta på allt underbart julpynt.
-Promenaderna i ljuset jag hinner ta på lunchrasten


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits