Succé

Gratulera mig!

Har ju joggat en del dagar nu. Men som den inbitne periodaren jag är, brukar jag snabbt komma till den gränsen då allt vänder och jag "lägger mig på sofflocket "igen.
Nyss höll nästan på att bli en sådan stund. Jag kände mig väldigt trött och tänkte "jag tar joggandet en annan dag". (Yeah right!) Men så tänkte jag på hur härligt det skulle vara för sinnet att komma ut ett tag i friska luften, hälsa på träden och sånt. Och hör och häpna, det fick mig till att suckandes byta om till spring-bara kläder och gå ut!
Otroligt. Kan dock inte garantera att denna succé fortsätter. Underrättar er om fortsättningen.

Fick ett påskägg med godis på jobbet. (Inte av chefen dock) Blev glad!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits