Gilla väska

Tänk alltså.
Hittade min handväska idag!
Jag var på hemväg från jobbet, stannade till i stan för att handla mat och passerade Åhléns på vägen dit. Beslöt att kolla in deras samling väskor ännu en gång, trots att det inte gett utdelning förra gången. Men nu var jag ju lite desperatare. Såg en blå sak som visserligen inte var riktigt vad jag tänkt, men fann mig ändå plötsligt stå på kö till kassan med den i famnen.
Och jag tror det är ett lyckoköp. Den är lite större än jag tänkt, men det känns helt ok, ganska praktiskt faktiskt. Och den är som sagt blå, inte som en sommarhimmel utan mer som himlen efter en storm.

I like it.

Kommentarer:
Postat av: Petter

Schysst alltså. Synd bara att jag inte riktigt
vet hur himlen ser ut efter en storm.
Bara den funkar så... ;)

2007-02-02 @ 14:10:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits