Melonskryt?

Ibland när jag åker buss kan jag störa mig på en del killar som brer ut sig enormt mycket på sätet. Ja ibland tar dom stor del av mitt säte åxå, när dom sitter där med sina ben brett brett isär. Det verkar som om de inte ens tänker på detta, de är ju män och "behöver bre ut sig". Man kan tro att de har en melon mellan benen? Visst kan jag förstå att det finns fysiska orsaker till att det inte är så bekvämt för killar att sitta med ena benet tätt ihop över det andra. Men det finns åxå gränser!

Tänk om jag skulle bre ut mig så mycket, det skulle betraktas som ganska ohövligt.
Om det kan vara osmakligt med tjejers djupa urringningar så är det inget emot när en kille mittemot en på spårvagnen brer ut sig som om han vill att alla ska kolla in hans skrev.
Jag vet inte vad dessa killar vill med detta, hävda sin manliga machoattityd eller fånga tjejernas blickar? I vilket fall som helst så funkar det inte.

PS: Nu talar jag framför allt om killar som brer ut sig extremt mycket. Ni andra behöver inte ta åt er.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits