Några trötta rader

Det står en burk marinerade vitlöksklyftor i mitt kylskåp. Jag blev så glad när jag kikade in där idag.
Är nysimmad och bautatrött. Har tänkt lite på min simteknik med resultat att jag tar i ännu mer än jag gjort förut. Och nu? Nu vill jag bara lägga mig och sova =)

Snöoväder idag. Härligt. Visserligen har jag kommit över min snödesperation och börjat tänka lite på våren istället. Men.. why not.. bäst att ösa på med vinterfeeling för snart kommer sommaren!

Har börjat använda Listerine (munskölj typ). Jajamen, tänker numera mycket mer på mina tänder. När allt kommer omkring är det två saker i utseendet som är viktigare än annat. Tänderna och huden. Det är där man ska satsa mest. Fast Listerine känns som att det fräter på ordentligt, särskilt tungan blir lite åtgången hehe.

Men nu har jag inte tid här inte. Ska tvätta håret och plumsa i säng.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits