Ska det vara så svårt att förstå?

Jag kanske inte har berättat hur mycket jag älskar färger.
Idag fortsatte jag måla på några tavlor, sånna där saker som står och dammar i nåt hörn och aldrig verkar bli klara. Kanske finns det hopp även för dom?
Grönblå som havet är det bästa jag målar i idag. Det tillsammans med citrongult och lite sprakande rött blir en oerhörd kombination.
Har känt mig glad idag, vart ute en stund i solen, tänkt på den ljusa tiden som ligger framför mig, pratat med Gud och så donat med lite 3D.  Och musiken från min favostation Crooze har inspirerat mig som vanligt. Aldrig varit med om bättre musikblandning förut, något som håller i längden, gång efter gång.

Nu på kvällen känns det ganska motigt att gå upp ofantligt tidigt imorn. Inte ens några receptionisttimmar känns roligt, snarare tvärtom. Just nu suger det verkligen. Men blir nog bättre bara jag kommer igång.

Jag vill inte jobba. Jag vill ligga i en ytterligt bekväm solstol på en solig Riviera, med betjänter som passar upp mig och ger mig en ny vindruvsklase varje gång den förra tagit slut.
Ska det vara så svårt att förstå?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits