Som det ska vara

Blev begåvad med en envis hicka nu på aftonkvisten.
Undra hur dessa ganska löjliga ljud skulle te sig i skrift? Äukk ihkkk?

Väntar trött på avslutningen från Let´s dance, samtidigt som jag kastar längtansfulla blickar på sängen. Åhh tänk att få sova! Tänk att få sova ut imorgon! Höll nästan på att somna i receptionen förut. Märks att det var slutet av veckan.

Hittade en underbar inredningsaffär idag, med möbler helt i den stil jag vill inreda min hall med. Tala om lyckoträff! Köpte två feta ljus för halvdyra pengar åxå. Har även hunnit med en mycket trevlig fredagsfika med en god vän.

Det här är en DHBSFMV-vecka. (DetHänderBraSakerFörMinaVänner-vecka). Är så glad när nya lägenheter och jobb dyker upp lite här och där! Det är skönt att kunna känna sig uppriktigt glad för dom eftersom jag är nöjd med det jag har själv. Varken mitt boende eller jobb är perfekt men det är bra på något skönt vis. Det är som det ska vara just nu!

 Nu ska jag återvända till mitt nya djupröda ljus.


Kommentarer:
Postat av: nöjd dam

Precis nu känner jag mig också riktigt nöjd! En DKBJN - känsla (DetKännsBraJustNu) för att använda ditt språk. Har varit på ett intressant möte med många härliga människor, träffat människor som Gud gör saker med, har just ätit en tallrik god spagetti, ska snart sätta mig i sängen och äta godis, och har just läst några intressanta bloggar........

2007-02-03 @ 22:42:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits