Strofdropping

Så är denna helgen slut. Har hunnit med att:
- Måla lite mer på en tavla- det ger mig bra vibrationer
- Vara duktig nog att diska, tvätta och damsuga
- Digga Attic och ogilla Nanne i Melodifestivalen
- Gjort pyttelite på 3Dprojektet
- Jogga runt i hela 40 minuter, vilken bragd alltså! (Men.. om sanningen ska fram.. gick betydligt mer än sprang... men säg inte det till nån!)

Men jag förstår inte riktigt. Stora klungor av smutsig disk har redan samlat sig i diskhon. What?
Förtränger det, imorgon är en annan dag, som vi ju alla vet.

PS: Ni la väl märke till att jag droppade tre sångstrofer/titlar här!

Kommentarer:
Postat av: bondmoran

Sorry, jag hittade bara två droppade titlar. Kan man få ett facit?

2007-02-19 @ 18:40:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits