För Let´s Dance- engagerade

Nu när premiären av Let´s dance har varit måste jag naturligtvis ge min recension av paren:

Tobbe och Annika: Mycket lovande. Tobbe var pojkaktigt charmig.
Ebba och Jonathan: Ebba var söt och det var en fin vals.
Harald och Maria: De var bra igår, men risken finns att de blir lite tråkiga i längden?
Lasse och Ann: Ja Lasse är en av de starkaste aspianterna till att axla Peppes mantel i år. Tyvärr är risken lika stor att han hänger med som en igel lika länge som Peppe, pga att han är ganska folkkär. Suck! Noterade åxå hur gammal han börjat bli sedan Kurt Ohlson-tiden.
Erica och Daniel: Erica är verkligen lovande. Ser fram emot fler framträdanden.
Yvonne och Tobias: Yvonne valsade på fint!
Malou och björn: Malou var söt som en liten docka!
Anna och Tobias: Cha cha cha med edge. Finalaspiranter här.
Patrik och Carin: Den där Patrik verkar riktigt rolig att umgås med! Färgstarkt par som kanske inte är bäst men som jag hoppas hänger med länge till.
Birgitte och Johan: Birgitte är den kvinnliga motsvarigheten till Peppe. Jag gillade inte hennes framträdanden alls! Ingen känsla, inte minsta höftsväng trots att det var cha cha cha. Bara världens bredaste leende, vad som än hände. Snälla, åk ur så fort du kan!
Mårten och Helena: Mårten var snygg. Och duktig. Trevligt. Det enda jag inte gillade var att han slängde av sin coola hatt så fort.
Martin och Cecilia: Martin var sådär, mycket likt Paulo Roberto förra säsongen.

Övrigt: David Hellenius är underbart rolig med sina små oskyldiga kommentarer hela tiden.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits