När jag förvånar mig själv

Något i livet jag kan gilla är hur man utvecklas och förändras hela tiden. Som tex min musiksmak som breddas för varje år som går. Jag glömmer aldrig när jag insåg att jag till och med kunde gilla hårdrock (jaja jag vet att riktiga hårdrockare knappast skulle räkna in Linkin Park i den nämnda kategorin, men nu är ju det här min blogg så då säger jag vad jag vill!). Denna insikt var lite omskakande för identiteten; vem är jag om jag till och med gillar sån musik? Hehe, tänk att det bor en rockbrud även i mig.

Och så fortsätter det. Nu har jag börjat bli lite mer intresserad av samhällsdebatter/politik. Och jag förundras över mig själv, hur jag numera kan läsa artikel efter artikel om sossarnas val av partiledare, något som skulle gått mig totalt förbi förut.
Hmm... härnäst kommer jag väl börja titta på nyheterna på tv hähä.

Kommentarer:
Postat av: Aktuelltfantasterna

Detta gläder oss verkligen, vi som varje kväll vid 21tiden bänkar oss vid tvrutan för att se de evinnerliga nyheterna och så vädret förstås. Och ofta vaknar vi upp när allt är slut och undrar. vad hände egentligen? Inget föredöme för det unga släktet.....

2007-01-19 @ 23:03:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits