Nya rutiner och makapärpremiär

Lördag förmiddag. Inte tokigt alls!
Har sovit ut och nyss tagit en joggingtur. Om sanningen ska fram, blev det väl mycket mer promenad än joggande.
Såhär efter nyåret är det ju ganska naturligt att känna att man vill bli nyttigare och ta hand om sig själv ännu mer. Tex börja träna. Och då är det betydligt viktigare att göra något och försöka få in en rutin, än att man tar ut sig själv till max varje gång. Det är min filosofi.
Nu ska jag gå och göra lunch, potatis mos och chorizokorv. Det blir premiär för den makapären jag fick i julklapp, som man pressar mos med (Vad nu en sådan kan tänkas heta?). Spannend. 

Och just det, ingen mobil kom igår. Men jag blev inte så besviken ändå. Kommer ju om nåra dagar!

Kommentarer:
Postat av: bönderna

Vi pratar en hel del om kost och motion minsann. Igår när vi satt vid ett dignande matbord hos en familj som bjudit oss, pratade vi mycket om att äta nyttigare och röra oss mer, alltmedan vi intog allehanda söt och fet kost och sen satt blickstilla i bilen hela vägen hem till bondgården. Dubbelmoral eller?

2007-01-06 @ 18:34:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits