Provrumsfundering

Jag hade samlat på mig en del plagg jag skulle prova och går in i provrummet. Min första tanke är att jag råkat gå in i en provhytt för barn, så lågt som skynket hängde. Det kändes som om vem som helst kunde se in. Nåja det var bara att ta tjuren vid hornen. Det var ju ändå mest bara tjejer här.
Blyg eller inte, jag knäade iallafall ordentligt när jag provade olika topar (prova byxor var ju lite lugnare). Det såg nog ganska roligt ut! Så klädbutiker, tycker ni kan "höja ribban" litegranna!

Nästan samma sak som när jag simmade igår. Eftersom jag inte har världens bästa kondition tog jag ofta en minipaus vid den grunda delen. Det var bara det att vattnet var väääldigt grunt där. Och här var det inte fråga om blyghet. Mera frusenhet. Är illa kallt att sticka upp för mycket ur vattnet i längden. Alltså fick jag även där knäa ordentligt.

Fint.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits