Trött

Sitter på jobbet och känner mig ganska slut.

Efter ett stycke påhälsning av mina chefer, ett stycke noggrann inspektion av mitt område och ett stycke försök till kommunikation  med icke-svensktalande kollega (med förvirrande och blandat resultat), så känner jag att jag har all rätt i världen att känna mig trött.

Som tur är så är hemgången nära stundande, rättare sagt en timma bort. Fast innan jag kan omslutas av hemmets ljuva portar ska jag träffa mina vänner från Eritrea på stan.

Nu ska jag vanka bort för att tömma/fylla på diskmaskinerna.

Gäsp.


Kommentarer:
Postat av: hon på landet

Imponerad av allt du hinner med! Men även här på vischan är det ganska mycket ibland. Efter jobbet idag var jag hemma en timme för att koppla av lite, innan föreläsning väntade 17 - 20. Som tur var en mycket intressant sådan, glömde t.om. att titta på klockan, skulle lätt kunnat lyssna en tim till. Inte dåligt! Men nu väntar den goda sömnen! Gäsp!

2007-01-18 @ 22:16:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits