Upp som en sol, ner som en pannkaka - fast tvärtom

Samma sak varje söndag kväll. Svår omställning till vardagsdygnsrytmen igen. Kunde inte somna i tid alls, sov ca 2 h i natt och kände mig som en zombie när jag tvingade mig att gå upp kl 06 imorse. Det var nog den värsta måndagsmorgonen på riktigt länge. Som tur är, är jag ganska garvad när det gäller sånt här och efter några timmar var det lugnt. No problems!

Blev glad när jag fick sms om att min mobil anlänt. Yes. Nu ligger den och blir uppladddad, skönheten. Ska kanske hinna tanka den med lite musik till imorgon.

Kommentarer:
Postat av: hon på landet igen

Stort grattis! Tänk vad du väntat och längtat efter denna lilla pryl. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det

2007-01-08 @ 21:58:45

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits