Alf-flashback

Efter Let´s Dance-finalen kan jag konstatera:

-Aftonbladets idé att jämföra Lasse med utomjordingen Alf (ni vet, från den där gamla teveserien) var lite skoj
-Martin har verkligen utvecklats i programmet från muskelkylskåp till en riktig dansare
-Tobbe var det ändå som fick min röst tillslut, för att jag helt enkelt gillar honom ännu mer
-Jag undrar om inte jag känner mig ganska mättad på latinomoves på teve nu för ett tag. Är nog lika bra att det är slut nu.
-Programledarna förstummade mig storligen med sin snygga dans i början
-Äntligen fick jag se snygg-Viktor i rutan igen!
-Jag ska gå och lägga mig nu och sova

Ja det sista hörde kanske inte direkt till LD, men men.. det flöt visst bara på.. God natt!


Kommentarer:
Postat av: bondmoran

Äntligen något intressant att sjunka ner i igen. Ja, inte Lets Dance menar jag utan den utmärkta bloggen. Instämmer dock i din senaste replik - godnatt önskar en mycket sömnig person med året på ända.

2007-03-30 @ 23:41:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits