Denna vecka

Denna vecka gillar jag:

-Bokrean. Denna fokus på böcker i kombination med sänkta priser får även tröga mig att ge mig ut i vimlet och komma hem med tung kasse.

-Den svarta käcka hatt jag köpte nyss. Puss på dig! (Hoppas du får många nya kompisar såsmåningom.)

-The Attic´s musikvideo som hade premiär nu (på Aftonbladet). Snygg och dessutom upptäcker jag hur mycket jag gillar låten. Too bad att svenska folket inte röstar rätt i melodifestivalen. Too bad.

Inte lika populärt är:

-Det regniga vädret. Var är solen?? Egentligen kan luften vara hur skön som helst vid milt regnfall men mina skor har en talang att läcka in.

-Marinerade vitlöksklyftor. Ok nu har även jag förätit mig.

Kommentarer:
Postat av: bondmoran

Denna vecka gillar jag: att kunna gå tidiga morgonpromenaden med den sömniga jycken i svagt morgonljus utan ficklampa med!
att få höra att jag antagligen har mitt stimulerande arbete kvar till hösten!
Inte lika populärt är:Fenomenet med räkningar som ideligen dyker upp som gubben i lådan. Ska allt betalas nu? Jag protesterar....

2007-03-03 @ 19:42:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits