Här igen!

Åh finally!

Har haft problem att logga in här hela veckan, men tillslut är jag inne. Fy va gött. Som sjukling sedan förra helgen så har jag verkligen längtat efter att blogga här. Men det har vart stora problem med inloggningen.

Fast sjuk och sjuk, det är inte så farligt som det låter, inte malaria utan bara en vanlig hederlig förkylning. Men jobbigt nog när man inte har nån energi kvar och tvingas sitta här tills den återvänder. Jepp really boooring.

Men nu tror jag det börjar gå framåt igen. Hoppas kunna jobba imorgon fredag? Ska iväg och gå uppför ett litet berg för att testa om jag svimmar efter halva vägen eller om jag swischar upp ganska fort, vilket torde innebära att jag är hyfsat arbetskapabel. (Torde är ett riktigt schysst ord btw)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits