Måndagskänsla på fredag med energi

Ovanligt förvirrad och halvt motvillig fredag.
Känns lite konstigt att ha vart sjuk hemma hela veckan för att dyka upp på arbetsveckans sista dag och sedan önska alla god helg, när det mest av allt känns som måndag. Och även om helg alltid är gött, känns denna inte lika lycksaligt mirakulös eftersom jag redan gjort alla dom där typiska helg-sakerna jag annars längtar till: slappa i soffan och kolla på tv och äta godis, sova ut på morgonen och ha en massa tid för sig själv. Been there, done that. Så jag kanske kommer vara lite mer aktivt påhittig nu och har inte lika stort behov av att vara själv en massa.
Är så glad att jag äntligen känner mer energi till att göra saker! Hurra hurra!

Sitter här med en smal scarf i rödorange jag köpt på HM. Fick en ljus (?) idé framför spegeln och snodde runt den några extra varv runt huvudet. Nu vet jag inte om jag ska känna mig unik och kaxigt cool eller bara konstig. Ibland är gränsen mellan dessa otroligt tunn...

Köpte även två växter till lgh efter jobbet. Jättekul att välja ut dom. Men jag undrar om jag verkligen gillar den stora jag köpte, den ser så ljus ut och sänder kanske ut mesig energi i rummet? Hmm..

Nu är det Let´s Dance om några minuter. I like. Håller tummarna för Lasses utgång förstås.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits