Att befinna sig i rätt bil

Råkade lyssna till låten "Spaceinvaders in the air" och kom ihåg ett roligt minne.

En gång i tiden var jag dansare i ett technoband och vi åkte runt och uppträdde ibland. Med oss följde ibland ett kompisgäng. Denna gång var vi två bilar som åkte. Jag var med i den första bilen där vi råkade ha storartat kul på ett väldigt uppsluppet sätt. Vi åkte runt lite hur som helst bara för att reta dom som åkte i bilen efter, för de verkade ganska sura. Men de var tvungna att följa efter oss för den enda som visste vart vi skulle, var en av passagerarna i min bil. Alltså fick de andra stå ut med alla möjliga utsvävningar, tex åka sju varv i en rondell å sånt.

Efter ett tag beslöt vi oss för att göra nåt riktigt kul för att överraska de andra. Vi stannade hastigt på en parkeringsficka på vägen, vred upp stereon på högsta volym och hoppade sedan groda runt bilen till tonerna av just "Space invaders". Ni skulle sett de andras blickar! De körde iväg och in en bit i skogen av ren förvirring.

Kommentarer:
Postat av: bondmoran

Ja där ser man. Det är mycket man inte vet... Fast jag hade nog blivit lätt hysterisk om jag suttit i bil 2. bondmoror tål inte så mycket du vet.

2008-06-09 @ 20:44:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits