Alltid nåt

När jag var på gymmet igår var det en kille där som verkade vara där för första gången. Han såg både ung, otränad och vilsen ut, allt på en gång och gick omkring och petade på lite vikter här och där på ett ganska fumligt sätt.
Nu är det så att jag älskar att ta hand om människor som är nya och vilsna och visa dom tillrätta. Därför var det irriterande att han envisade sig med att spankulera omkring i den lite tyngre styrketräningsdelen som jag heller inte visste något om och således inte kunde hjälpa honom.
Jag blir sur på de killar som stod och lyfte vikter i närheten utan att bry sig. Taskigt!

Nåja jag fick iaf tillfälle att visa honom hur man ändrade motstånd på träningscykeln. Alltid nåt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits